Przewodnik dla początkujących w optymalizacji
Przewodnik dla początkujących w optymalizacji stron pod kątem wyszukiwarek
Takich artykułów można w sieci znaleźć całe mnóstwo, bowiem pozycjonowanie www jest bardzo ważne. Ale czy na pewno niosą one wartościowe treści? Dzisiaj mówimy o optymalizacji całej witryny, a nie tylko jednej strony dla wyszukiwarek. Takie pozycjonowanie stron ma sens. Po wybraniu odpowiednich słów kluczowych SEO, ale przed napisaniem mnóstwa treści, masz do wyboru kilka opcji. Więc przemyśleć to dokładnie. Zanim zaczniesz, musisz wiedzieć, co następuje: o czym jest Twoja strona, jaki jest cel, jak jesteś zaangażowany. Po ustaleniu tych trzech rzeczy, nadszedł czas, aby przejść do pracy. Więc zacznijmy, dobrze? Porady SEO które tutaj znajdziesz będą bardzo pomocne. Aby zoptymalizować całą witrynę pod kątem wyszukiwarek, musisz przestrzegać następujących podstawowych wskazówek. Stwórz witrynę o jednej rzeczy. Może dotyczyć również innych rzeczy, ale wybierz jeden podstawowy temat, który jest najbardziej istotny dla twojej wiadomości. Ten krok jest ważny, więc przed wybraniem tematu warto przeprowadzić małe badanie słów kluczowych na których będzie opierać się pozycjonowanie stron internetowych. Wymień słowa kluczowe tam, gdzie mają największe znaczenie. Uwzględnij "jedną rzecz" w tytule witryny, nazwie domeny, opisie, sloganie, słowach kluczowych, kategoriach blogów, tytułach stron i zawartości strony. Jeśli korzystasz z WordPress, możesz to zmienić w Ustawieniach ogólnych lub poprzez wtyczkę, taką jak Pakiet SEO all-in (którego warto używać).
Link do wewnętrznych stron w Twojej witrynie to następna rzecz. Wiele systemów zarządzania treścią automatycznie to robi, ale jeśli tak nie jest, będziesz musiał celowo łączyć linki do najważniejszych stron bezpośrednio ze swojej strony głównej i łączyć je ze sobą. Użyj struktury permalink zawierającej słowa kluczowe. Niektóre witryny mają "brzydkie" struktury permalinków, które używają liczb do identyfikacji stron. Nie rób tego. To źle wpływa na SEO i po prostu nie wygląda dobrze. Użyj struktury adresu URL zawierającej tekst i upewnij się, że zawierasz słowa kluczowe w swoich adresach URL aby pozycjonowanie www miało sens. Usuń wszystko, co spowalnia Twoją witrynę. Czas ładowania strony jest ważny, więc pozbądź się wszelkich nieistotnych elementów, które spowalniają twoją witrynę.Mogą to być odtwarzacze muzyki, duże obrazy, grafika flash i niepotrzebne wtyczki. Użyj słów kluczowych na swoich obrazach. Uwzględnij słowa, które odzwierciedlają temat witryny w tytułach, opisach i atrybutach obrazu. Zmień nazwę tytułu, jeśli nie odzwierciedla ona głównych słów kluczowych i nie zapomnij o linkowaniu do innych witryn z odpowiednią zawartością. Możesz to zrobić, umieszczając w swojej witrynie listę linków lub zasobów. Oczywiście, rób to oszczędnie, ponieważ każdy link wychodzący jest "głosowaniem" na inną stronę. Jeśli jednak robisz to dobrze i ludzie klikają w twoje linki, mówi to wyszukiwarkom, że jesteś zaufanym autorytetem w twoim konkretnym temacie. Często aktualizuj swoją witrynę. Witryny z treścią dynamiczną często mają wyższą pozycję niż witryny z treścią statyczną. Dlatego blogi i katalogi (takie jak Wikipedia) robią tak dobrze w wyszukiwarkach. Są stale aktualizowane o nowe treści. Upewnij się, że Twoja witryna jest indeksowana w wyszukiwarkach. Wiele wyszukiwarek automatycznie znajdzie i zindeksuje Twoją zawartość, ale nie licz na nią lepiej samemu się tym zająć, jeśli chodzi o pozycjonowanie stron. Chcesz mieć pewność, że wyszukiwarki takie jak Google, Bing i Yahoo indeksują Twoją witrynę, dzięki czemu użytkownicy znajdą Cię online. Niech inne strony linkują do ciebie. To naprawdę, naprawdę ważne, jeśli chodzi o SEO. Pocieszeniem jest to, że nie jest to coś, co możesz kontrolować.
Poza tworzeniem doskonałej zawartości, jedyną rzeczą, którą możesz zrobić, to zapytać (co czasami działa). Moją radą jest spędzić czas, próbując przekonać kogoś do połączenia się z Tobą przy pisaniu świetnych treści. I zacznij publikować opinie na innych blogach. Niezależnie od tego, co robisz, wiedz, że linki są niezbędne do SEO. Przestań zmieniać nazwę domeny. Wiek twojego adresu URL jest czynnikiem w rankingu wyszukiwania Twojej witryny, więc bądź cierpliwy. Jeśli uruchamiasz nowy blog co sześć miesięcy, nigdy nie zobaczysz, że Twoja witryna ma wartość, na jaką zasługuje. Pisz jak człowiek, bowiem żadna z powyższych rzeczy nie ma znaczenia, jeśli tworzysz treści, które brzmią, jak napisał to robot. Pisz świetne rzeczy, postępuj zgodnie z instrukcjami powyżej, cierpliwość, a zobaczysz wyniki dobrze wpływające na pozycjonowanie stron. Jednym z oczywistych kluczy do rozwoju firmy jest zapoznanie się z osobami, które potrzebują Twoich produktów i usług. Dobre wieści! Badania wskazują, że ponad 90% osób korzysta z Internetu podczas oceny zakupu. Innymi słowy, Internet jest pełen ludzi, którzy cię szukają. Ale jak zmusić ich do znalezienia swojej witryny? Dostępne są dwie opcje: albo kupujesz ruch kupując reklamy online, albo nie. Jeśli jesteś jednym ze 100% osób, które wolą darmowe opcje od płatnych opcji, ten artykuł jest dla Ciebie. Bezpłatną opcją jest optymalizacja pod kątem wyszukiwarek (SEO). Czym jest pozycjonowanie www? Termin ten odnosi się do technik, które można wykorzystać do poprawy pozycji witryny na stronach wyników wyszukiwarek takich jak Google. Jeśli chcesz przyciągnąć więcej darmowego ruchu internetowego, to jest coś, na co musisz się skoncentrować i jak najlepiej to robić. SEO może być skomplikowane, gdy zagłębimy się w moe. Ale stosunkowo łatwo jest zrozumieć podstawy i wdrożyć je w swojej witrynie.
Prosty przepis SEO? Oto jak to zrobić! Najpierw spójrz na swoją witrynę internetową i utwórz ją tak, aby każda strona była zbudowana wokół jednego motywu. Chcesz to zrobić, ponieważ wyszukiwarki dążą do zapewnienia użytkownikom informacji, których szukają za pierwszym razem, za każdym razem. Aby to zrobić, muszą zrozumieć zawartość twoich stron internetowych. Ułatwiaj to wyszukiwarkom. Budując każdą stronę witryny wokół jednego motywu, znacznie ułatwiasz im klasyfikowanie strony i prezentowanie jej, gdy jest ona istotna dla wyszukiwania. Następnie wybierz słowa kluczowe, które będą używane do optymalizacji każdej strony. Zastanów się nad słowami kluczowymi, które ludzie najczęściej wykorzystają do znalezienia informacji dostarczonych przez tę stronę. Jak wybrać słowa kluczowe pod pozycjonowanie stron? Zapisz swoje wybory dla 5 do 10 najbardziej trafnych słów kluczowych dla strony. Wejdź na Google AdWords. Jeśli nie masz jeszcze konta Google, utwórz je. Jest wolne. W Google AdWords przejdź do menu Narzędzia i wybierz Planer słów kluczowych. Wybierz Wyszukaj nowe propozycje słów kluczowych i grup reklam. Spowoduje to przejście do strony, na której możesz wpisać słowa kluczowe, które zanotowałeś, a także adres optymalizowanej strony i kategorię produktu / usługi.
Po wprowadzeniu informacji kliknij przycisk Pobierz pomysły. Tuż poniżej grafiki trendów liczby wyszukiwań zobaczysz dwie karty; Propozycje grup reklam i propozycje słów kluczowych. Kliknij kartę Pomysły na słowa kluczowe. Trochę to skomplikowane, ale jest to magiczna strona. Tutaj możesz wpisać wyszukiwane słowa (zapisane słowa kluczowe) i znaleźć średnie miesięczne wyszukiwania dla każdego z nich. Teraz wiesz, czy ludzie rzeczywiście szukają słów kluczowych, które wymyśliłeś pod pozycjonowanie i jak często to robią. Chcesz się upewnić, że słowa kluczowe, na których Twoja strona będzie optymalizowana, będą tak popularne, jak to tylko możliwe, a jednocześnie będą bardzo istotne dla Twojego motywu strony. Pod Twoimi wyszukiwanymi hasłami znajdziesz propozycje słów kluczowych od Google, a także ich własne średnie miesięczne wyszukiwania. Szukaj trafnych słów kluczowych o wysokich średnich miesięcznych wynikach wyszukiwania. Teraz wymyśl ostatnią listę pięciu trafnych słów kluczowych o najwyższym średnim miesięcznym wyszukiwaniu. Będą to wybrane słowa kluczowe optymalizujące stronę internetową. Prawdopodobnie jest to kombinacja niektórych własnych słów kluczowych i sugerowanych przez Google. Następnie utwórz drzewo SEO. Jest to dokument, w którym będziesz śledzić sześć ważnych składników optymalizacji dla każdej strony internetowej jako odniesienie do użycia podczas przygotowywania treści. Wprowadź listę pięciu wybranych słów kluczowych dla strony. Napisanie ich tutaj pomoże ci zoptymalizować pozostałe komponenty. Wyszukiwarki przeglądają tytuł strony, znany również jako tag tytułu, aby zrozumieć zawartość strony. Pokazują to również na stronach wyników wyszukiwania. Pod pozycjonowanie www tytuły stron muszą być niepowtarzalne i zawierać najważniejsze docelowe słowo kluczowe dla tej strony. Tytuł powinien być wystarczająco przekonujący, by wzbudzić zainteresowanie na 60 lub mniej znaków. Należy również pamiętać, że słowa na początku tytułu mają większą wagę SEO niż te, które pojawiają się później. Dlatego powinieneś spróbować rozpocząć tytuł od słowa kluczowego. Opis strony tak samo ma znaczenie, jeśli chodzi o pozycjonowanie stron. Wyszukiwarki wyświetlają opis pod każdym tytułem strony na stronie wyników, aby ułatwić użytkownikom znalezienie najlepszego linku do kliknięcia. Posiadanie dobrego opisu strony jest ważne, ponieważ informacje, które tam umieszczasz, mają duży wpływ na decyzję użytkownika, czy kliknąć na link, czy na kogoś innego. Opis musi być unikalny i nie może być dłuższy niż 160 znaków. Nagłówki W kodzie strony nagłówki są oznaczone jako h1 do h6. Określają one po prostu rozmiar twoich nagłówków, tak jak wydają się czytelnikowi istotne. Spośród tych sześciu poziomów nagłówków, H1 jest największy, a H6 najmniejszy. Nagłówki to więcej niż skróty, które pozwalają szybko zmienić rozmiar i twarz tekstu. Mówią wyszukiwarkom, że słowa kluczowe w nagłówkach są ważniejsze. Jest to świetna okazja do wykorzystania ukierunkowanych słów kluczowych. Pamiętaj, że musisz użyć jednego i tylko jednego nagłówka H1 na stronę. To jest twój główny tytuł i powinien zawierać najważniejsze słowo kluczowe. Następnie możesz posypać najważniejsze i inne słowa kluczowe w całym tekście. Ale nie przesadzaj.
Warto przeczytać: