Reklama na Facebook
Kampanie reklamowe w mediach społecznościowych
Wykorzystaj potencjał najpopularniejszych na świecie portali społecznościowych. Z samego tylko Facebooka w naszym kraju korzysta aktywnie codziennie prawie 17 milionów użytkowników. Dotrzyj do nich ze swoją ofertą dzięki prowadzonym przez nas kampaniom reklamowym.
Skieruj ruch społeczności Facebook`a
Dlaczego Twoja firma potrzebuje reklamy w mediach społecznościowych?
Wybrana grupa odbiorców
Dotrzesz ze swoją ofertą do selektywnej grupy docelowej, wykazującej potencjalnie popyt właśnie na twoją usługę i produkty.
Dasz się poznać nowym Klientom
Jak za dotknięciem magicznej różczki nagle dowiedzą się o Tobie nowe rzesze Klientów. Dzięki globalnemu zasięgowi reklam Facebook Ads nie istnieją ograniczenia regionalne!
Stworzysz potrzebę na swój produkt czy usługę
Spontaniczne przedstawienie oferowanych przez Ciebie produktów doprowadzi do pojawienia się nowych potrzeb wśród tworzonej grupy odbiorców.
Atrakcyjnie zaprezentujesz swoje produkty
Dzięki atrakcyjnie przygotowanym reklamom przedstawisz Klientom swoją ofertę w wyjątkowo zachęcający do kupna sposób.
Oszczędność i zwiększenie przychodu
Dzięki niskim kosztom ponoszonym na tą formę reklamy możesz jednocześnie zwiększyć sprzedaż!
Nowe relacje partnerskie
Dzięki reklamom w mediach społecznościowych nawiążesz wartościowe relacje partnerskie w zakresie prowadzonego przez Ciebie biznesu
Reklama Facebook - Z jakich składa się kroków?
Każda kampania reklamowa na Facebooku, aby była skuteczna i efektywna, wymaga podjęcia szeregu wymagających profesjonalnego podejścia kroków. Prawidłowo przygotowane reklamy Facebook Ads pozwolą zoptymalizować koszty, ale i zwiększyć skuteczność ich działania w pozyskiwaniu nowych Klientów.
Określenie i dobór strategii działania
Rozpoznamy rynek na twoje produkty i usługi z uwzględnieniem grup odbiorców oraz doboru formatu przyszłych reklam, zasięgu czasowego etc.
Stworzenie materiałów reklamowych
W zależności od Twojej branży, grupy odbiorców oraz tematyki stworzymy odpowednie elementy wizualne, dobierzemy ich formę.
Dobór i określenie grupy docelowej
Uzględniamy do kogo mają docierać twoje reklamy. Bierzemy pod uwagę czynniki demograficzne, specyfikę twoich potencjalnych odbiorców.
Rozpoczynamy kampaniey
Twoja oferta zaczyna być widoczna z każdym dniem dla szerszej grupy odbiorców.
Analiza, monitoring i optymalizacja
Za pomocą narzędzi do monitoringu i analizy skuteczności i przebiegu kampanii określamy sposoby na jeszcze więszą optymalizację kampanii.
Reklama Facebook jako źródło cennych informacji
Z każdej przeprowadzonej kampani reklamowej na Facebook czy Instagram, możesz wyciągnąć interesujące wnioski. Dzięki analizie za pomocą różnych narzędzi statystycznych (w tym Google Analytics) w trakcie jak i po ukończeniu kampanii będziesz bogatszy o istotną dla Ciebie i twojej firmy wiedzę. Dowiesz się kto faktycznie zainteresował się profilem twojej działalności, jaka grupa wiekowa najchętniej kupuje twoje produkty oraz w jakim regionie jest największe zainteresowanie twoją ofertą. Będziesz w stanie sprawdzić, która z grup twoich produktów i usług cieszyła się największą popularnością. Dzięki temu będziesz w stanie lepiej dopasowywać swoją ofertę i w którym kierunku dalej się rozwijać.
- Poznaj swoich nowych Klientów
Dzięki dostępom do danych analitycznych, bliżej poznasz oczekiwania i zachowania swoich Klientów. - Nawiązuj więź z odbiorcami
Dzięki kampaniom Facebook Ads i Instagram Ads nawiążesz nowe relacje biznesowe - Przypominaj o swojej marce!
Wróć do swoich wcześniejszych Klientów z nową ofertą produktów i usług.. - Zwiększ swoje przychody
Poszerzenie rynku zbytów na swoje produkty i usługi korzystnie wpłynie na obroty twojej firmy. - Analizuj dane demograficzne
Zdobądź wiedzę na temat struktury demograficznej ludzi odwiedzających twój profil, stronę internetową czy sklep online. - Utrwalaj świadomość marki w globalnej skali!
Dzięki częstotliwośći i zasięgowi w jakim twoja firma pojawia się w przestrzeni mediów społecznościowych utrwalasz nie tylko świadomość ale też rozpoznawalność swojej marki.