Kolejna aktualizacja algorytmu wyszukiwania Google
W kwietniu bieżącego roku firma Google opublikowała na swoim profilu o kolejnej aktualizacji głównego systemu algorytmu wyszukiwania. W połowie miesiąca dało się wyraźnie odczuć wpływ wdrożonych zmian na jakość wyników. Odnotowane zostały spore chwilowe wahnięcia SERP, co tylko potwierdziło wpływ aktualizacji algorytmu na efekty pozycjonowania w Google praktycznie w każdej branży. Miesiąc wcześniej wdrożono zmianę, która dotyczyła dopasowania wyników do trafności treści w stosunku do zapytań użytkowników. W przypadku ostatniej aktualizacji, nie jest do końca jasne czego dotyczył ostatni update algorytmów systemu wyszukiwania. Z praktyki i historii pozycjonowania można wywnioskować, iż po miesiącu czasu hierarchia wyników uległa ustabilizowaniu, natomiast można również wyciągnąć wnioski że była ona podłożem i miała związek z wdrożonym jakiś czas później algorytmem indeksowania mobile first.
- SEO dla content marketingu w sektorze B2B - co warto wiedzieć i jak robić takie pozycjonowanie?
- Nauka pozycjonowania stron internetowych - istotne wskazówki
- Strony internetowe - zalety i wady sposobów linkowania
- Artykuły sponsorowane a pozycjonowanie stron www
- Wiedza o pozycjonowaniu dla przedsiębiorców
- Samodzielne pozycjonowanie stron www