Optymalizacja centrum pomocy
Centrum Pomocy na stronie www – jak zrobić to dobrze dla klienta i SEO?
Centrum Pomocy na stronie www – jak zrobić to dobrze dla klienta i SEO? Centrum Pomocy ma własne wyszukiwanie, pod kątem którego możesz zoptymalizować swoje treści, ale ważne jest, aby pomyśleć o innych narzędziach wyszukiwania, których mogą używać Twoi klienci, aby dotrzeć do Twoich treści. Search Engine Optimization (SEO) może odegrać rolę w pomaganiu klientom w samodzielnym poruszaniu się po stronie, równocześnie zapewniając wyszukiwarkom, takim jak Google, możliwość łatwego zrozumienia treści. SEO może pomóc w prawidłowym pozycjonowaniu treści Centrum Pomocy w wynikach wyszukiwania. Wyszukiwarki często modyfikują swoje algorytmy, co sprawia, że SEO jest ruchomym celem, ale nie przejmuj się. Tworząc Centrum Pomocy na stronie uda Ci się upewnić, że Twoje treści zawsze będą korzystać z najnowszych najlepszych praktyk SEO. Czytaj dalej, aby dowiedzieć się, w jaki sposób Centrum Pomocy na stronie może być maksymalnie zoptymalizowane pod kątem wyszukiwarek, a także dowiesz się, co możesz zrobić, aby zbudować Centrum Pomocy w sposób, który przyniesie korzyści użytkownikom i poprawi pozycję w wynikach wyszukiwania w Google i innych popularnych wyszukiwarkach.
Jak Centrum Pomocy może pomóc w SEO? - Możesz myśleć o SEO jako o trzech filarach: treści, linkach i strukturze. Centrum Pomocy ma na celu wzmocnienie każdego filaru, dzięki czemu Twoje wyniki SEO będą mocne.
Jak Centrum pomocy pomaga w pozycjonowaniu drugiego filaru – linki - Linki obejmują zarówno linki wewnętrzne, jak i zewnętrzne. Pomyśl o tym jako o wskazaniu innej osoby i odnotowaniu swojej opinii o niej. Im więcej osób (czyli domen) odwołuje się do innej strony ze swoją opinią, tym bardziej wyszukiwarki ufają temu, o czym jest ta strona. Centrum Pomocy powinno mieć przejrzystą i prostą strukturę adresów URL, która umożliwia lepsze indeksowanie treści przez wyszukiwarki takie jak Google. Oznacza to, że są one czytelne dla ludzi i wyszukiwarek, ale nie psują się po zmianie tytułu artykułu. Również nawigacja jest łatwa dzięki okruchom nawigacyjnym i naturalnemu przepływowi, który zapewnia, że wszystkie poziomy Centrum Pomocy są dostępne dla robotów indeksujących, nawet bez mapy witryny.
Jak Centrum Pomocy może pomóc w pierwszym filarze SEO – treść. Treść definiuje się głównie jako słowa - ale obejmuje ona również obrazy, filmy, załączniki i tak dalej. Masz kontrolę nad zawartością swojego Centrum Pomocy i ważne jest, aby zastanowić się, w jaki sposób są one używane i aktualizowane, jaka jest ich jakość i gdzie jest umieszczana. Artykuły i posty z bazy wiedzy Centrum Pomocy zawierają automatyczne tagi metaopisu, wykorzystujące pierwsze 140 znaków Twojego artykułu lub posta. W przypadku kategorii i sekcji bazy wiedzy oraz tematów społeczności Centrum Pomocy używa podanego opisu jako podsumowania kategorii, sekcji lub tematu. Opisy meta zapewniają zwięzłe wyjaśnienie zawartości stron internetowych. Są one powszechnie używane na stronach wyników wyszukiwania w celu wyświetlenia fragmentów podglądu strony.
Jak Centrum pomocy pomaga w pozycjonowaniu trzeciego filaru: struktura - Zduplikowana treść - Zduplikowana treść może mylić wyszukiwarki co do tego, którą stronę umieścić w rankingu nad inną, co czasami prowadzi do obniżenia rankingu, gdy wyszukiwarka wybierze niewłaściwą stronę. Oprócz dobrej architektury witryny i unikania tworzenia duplikatów treści, Centrum Pomocy pomaga ograniczyć do minimum duplikowanie treści, używając kanonicznych tagów URL. Kanonizacja to proces wybierania najlepszego adresu URL, gdy istnieje kilka możliwości. Kanoniczny tag URL to metatag na poziomie strony, który jest umieszczany w nagłówku HTML strony internetowej. Informuje wyszukiwarki, który adres URL jest kanoniczną wersją wyświetlanej strony. Jego celem jest utrzymanie zduplikowanych treści z dala od indeksu wyszukiwarki, jednocześnie konsolidując siłę Twojej strony w jedną „kanoniczną” stronę.
Tymczasowe przekierowania
Centrum Pomocy ogranicza 302 s do minimum. 302 to kod stanu HTTP do tymczasowego przeniesienia i automatycznie przekazuje żądającego do innej lokalizacji. Jeśli zarówno strona, z której osoba zgłaszająca żądanie jest przekierowywana, jak i strona, na którą jest przekierowywany, są indeksowane przez Google, indeksowana jest zduplikowana strona. Szybkość i wydajność witryny mogą mieć wpływ na pozycję w wyszukiwarce. W Centrum Pomocy regularnie prowadzone powinny być prace nad wydajnością, mające na celu optymalizację czasu ładowania strony i elementu za pomocą buforowania, usuwania nadmiarowości i optymalizacji kodu.
Alternatywny hreflang Centrum pomocy
Zawiera on tagi hreflang na stronie głównej, stronach sekcji, stronach kategorii i stronach artykułów, dzięki czemu nasz selektor języka nie zmyli robotów indeksujących. Tag hreflang (nazywany również rel="alternate" hreflang="x") informuje wyszukiwarki, jakiego języka używasz na określonej stronie, dzięki czemu może wyświetlać najbardziej trafne wyniki użytkownikom wyszukującym w ich języku. Na przykład, jeśli utworzyłeś niemieckie wersje artykułów w Centrum Pomocy w języku angielskim, wersje niemieckie są oznaczone jako hreflang=“de”, dzięki czemu wyszukiwania z adresem IP z Niemiec będą zawierały stronę w języku niemieckim.
Strony internetowe a HTTPS
W wrześniu 2014 roku firma Google ogłosiła, że będzie używać protokołu HTTPS jako sygnału rankingowego wyszukiwania. Centrum Pomocy musi więc wszędzie używać protokołu HTTPS, dzięki czemu uzyskujesz bezpieczne i szyfrowane połączen
Przyjazny dla urządzeń mobilnych
W kwietniu 2015 r. Google ogłosił, że będzie wykorzystywać przyjazność dla urządzeń mobilnych jako sygnał w rankingu wyszukiwania. Dzięki temu użytkownicy uzyskują trafne, wysokiej jakości wyniki wyszukiwania zoptymalizowane pod kątem urządzeń mobilnych. Korzystając z Centrum Pomocy, Twoje treści muszą być przyjazne dla urządzeń mobilnych – z pomocą dołączonej witryny mobilnej lub tworząc niestandardowy motyw responsywny.
Automatyczna mapa witryny XML
Standardowa struktura Centrum Pomocy, z wyraźnie zaznaczonymi elementami nawigacyjnymi, ułatwia wyszukiwarkom prawidłowe indeksowanie Twoich stron, a dzięki mapie witryny XML wyszukiwarki mają wgląd we wszystkie Twoje strony, niezależnie od struktury Centrum Pomocy. Mapa witryny XML ułatwia wyszukiwarkom takim jak Google znajdowanie stron w Twojej bazie wiedzy Centrum Pomocy. Gwarantuje to, że użytkownicy mogą znaleźć Twoje kategorie, sekcje i artykuły podczas wyszukiwania, ale nie poprawia to indywidualnego rankingu tych stron (wyszukiwane strony internetowe). Mapa witryny nie zawiera treści społeczności. Mapa witryny jest włączana automatycznie i jest aktualizowana co dwie godziny o nową zawartość, zapewniając, że wyszukiwarki mają najnowszą zawartość. Mapa witryny jest dostępna dla robotów wyszukiwarek za pośrednictwem pliku robots.txt w Centrum Pomocy. Jeśli Twoje Centrum Pomocy wymaga zalogowania się, mapa witryny nie zostanie wygenerowana automatycznie. Roboty indeksujące nie mają dostępu do zamkniętych lub ograniczonych Centrów Pomocy. Spójrz na liczby Korzystaj z usługi Google Analytics wraz z Centrum Pomocy, aby zbierać i analizować informacje o użytkownikach i treściach. Na przykład możesz określić między innymi współczynnik odrzuceń i zmierzyć efekt optymalizacji wyszukiwania. Oczywiście nie musisz tego wszystkiego robić samodzielnie. Możesz zaufać specjalistom – zespół Exponet jest do Twojej dyspozycji i chętnie zadba o to, by Centrum Pomocy które posiadają twoje strony internetowe spełniało oczekiwania Twoje, Google i nade wszystko – użytkownika.
Jak zoptymalizować Centrum Pomocy pod kątem wyszukiwania?
Aby zoptymalizować Centrum Pomocy i jego zawartość pod kątem wyszukiwania, należy pamiętać o podstawach działania wyszukiwania w Centrum Pomocy oraz o działaniu popularnych wyszukiwarek. Masz wiele opcji ulepszania wyników wyszukiwania, aby użytkownicy mogli znaleźć odpowiedzi na swoje pytania. Najlepsze praktyki optymalizacji wyszukiwania Twórz oryginalne treści wysokiej jakości. Treść Twojej witryny powinna być: unikalna, konkretna, wysokiej jakości. Jeśli tak będzie, użytkownicy chętniej pozostaną na stronie i przekierują do niej lub do Centrum Pomocy, poprawiając w ten sposób pozycję w Google. Nadaj swoim artykułom krótkie tytuły, które dokładnie opisują zawartość strony. Nie publikuj żadnych treści, które zostały masowo wyprodukowane lub zlecone z innych witryn. Twoje treści powinny być tworzone przede wszystkim po to, aby zapewnić odwiedzającym dobre wrażenia użytkownika. Kiedy łączysz się z innymi artykułami, upewnij się, że przekazujesz treść, do której linkujesz. Jeśli nie używasz standardowego motywu Centrum Pomocy, upewnij się, że linki są dobrze widoczne. Zapewnij doskonałe wrażenia użytkownika. Upewnij się, że Twoje Centrum Pomocy: wygląda dobrze jest łatwe w nawigacji. Dyskretnie uwzględnij synonimy i słowa kluczowe w tytule lub treści artykułu. Możesz również dodać je jako etykiety do artykułu. Tytuły artykułów mają największą wagę, etykiety nieco mniej, a treść najmniej.
Unikaj upychania słów kluczowych pod pozycjonowanie
Może to w rzeczywistości zaszkodzić twojemu rankingowi Google. Google zaleca skoncentrowanie się na tworzeniu przydatnych, bogatych w informacje treści, wykorzystujących słowa kluczowe odpowiednio i kontekstowo. Twórz etykiety wielowyrazowe ze spacjami. Podkreśleń i spacji nie można używać zamiennie w wyszukiwaniu w Centrum Pomocy. Ponieważ większość użytkowników nie wyszukuje słów z podkreśleniami, najlepiej jest uwzględnić oba typy etykiet. Wybierz tytuł, który zwięźle opisuje treść Twojego artykułu. Tytuł jest najbardziej widoczną informacją w wynikach wyszukiwania. Często to jest to, czego ludzie używają, aby zdecydować, czy kliknąć link, czy przejść dalej – warto o tym pamiętać i zwrócić na to uwagę. Promuj swoje treści. Wyróżnij przydatne, wysokiej jakości elementy, które poprawiają reputację Twojej witryny i pozycję w Google. Na przykład: opublikuj ogłoszenie na stronie głównej Centrum Pomocy, gdy dodasz coś nowego i ważnego. Unikaj jednak promowania każdej małej aktualizacji lub dodatku. To zwiększa prawdopodobieństwo, że ludzie zaczną ignorować takie ogłoszenia.